مناسب ترین نوع جراحی لاغری کدام است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

ممکن است تمامی افراد چاق بر روی کره زمین، تصور کنند که می توانند از یک روش درمانی برای رسیدن به تناسب اندام بهره مند شوند. اما باید بگوییم هر انسانی بسته به شرایط خاصی که دارد، می تواند اقدام به انجام عمل لاغری نماید.  

برای این که تشخیص دهید کدام یک از روش های جراحی لاغری یا چاقی مناسب شما می باشد، ابتدا باید میزان BMI بدن خود را به دست آورید. از سوی دیگر توجه به نوع تغذیه و بیماری های دیگری که ممکن است فرد داشته باشد نیز، مسائل دیگری هستند که می توانند در انتخاب بهترین روش عمل لاغری موثر باشند. 

مثلا بیمارانی که از مشکل رفلاکس معده رنج می برند، به هیچ عنوان برای انجام جراحی اسلیو معده مناسب نیستند. یا این که اگر فردی قبلا به بیماری سرطان فامیل یال معده دچار بوده است، باید انجام عمل بای پس معده را از ذهن خود دور نماید. 

برای این که بدانید مناسب ترین روش درمان برای شما کدام روش است، بهترین کار مراجعه به پزشک متخصص می باشد. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، پیش از انجام عمل لاغری، تمامی موارد لازم را در بدن بیمار بررسی می نماید، و پس از آن بهترین روش درمانی را به ایشان توصیه می کند. تا بیمار موفق شود بعد از جراحی نتیجه موفقیت آمیزی به دست آورد. 





:: برچسب‌ها: عمل اسلیو معده , جراحی لاغری , عمل بای پس معده , عمل لاغری , چاقی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
خادمیان در تاریخ : 1399/9/7/5 - - گفته است :
من بهتون اطمینان دارم دکتر عالی هستین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: